Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Retourneren

    Bedenktijd/retourneren

    Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling wilt retourneren. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

    Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort (met uitzondering van gepersonaliseerde producten, deze kunt u helaas niet retourneren). Enkel de kosten voor het versturen van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa tussen de € 0,70 tot € 11,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder (bijvoorbeeld PostNL, DHL, Sandd of DPD).
    Wij kunnen ook voor u een retourlabel aanmaken. Dit is voor u in de meeste vallen goedkoper. Deze kosten trekken wij van uw terug te betalen bedrag af. 

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]
    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product in goede orde ontvangen is.

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg voor een goede verpakking.

    Let op! Aangezien gepersonaliseerde producten maatproducten zijn en bikini's hygieneproducten, is het herroepingsrecht niet van toepassing op de verkoop aan zowel bedrijven als consumenten. Dit is ook van toepassing op cadeaubonnen.

    Product ruilen?

    Wilt u uw product ruilen? Dat is uiteraard mogelijk. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

    Product beschadigd aangekomen?

    Wat vervelend dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Maak direct bij het openmaken van uw pakketje foto's van de verpakking en van het product. Zo kunnen wij de beschadiging goed bekijken en het eventueel doorzetten naar onze bezorgdiensten of leveranciers. Neem daarna z.s.m. contact met ons op. Wij kijken dan of we u een nieuw product opsturen of het op een andere manier kunnen oplossen. Heeft u het product alsnog gebruikt, dan kunt u hier helaas geen aanspraak meer op maken.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »